tillbaks!

ja har haft en ganska lång paus fast det har vart ganska mycket nu både med läxor och privat, men nu blev jag sugen på att blogga igen! Imorgon är det SPT som alla kanske vet redan och jag måste stanna i skolan i 2 timamr -.- booring! här slänger jag upp en bild på mig innan jag ska sova! jag ska nog läsa kalle anka :P alla som inte visste älskar jag kalle anka :P
Här är ett par gamla kalle anka tidningar från typ 1980 talet :) I gamla stan finnst det en bra tidnings butik där dem säljer gamla tidnigar t.ex. famtomen,barbie och så vidare :) för inte så länge sen gick jag där och köpte 10 tidningar. en tidning kostar endast 4 kr styck så det är bara att fynda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0